Våre treningstilbud

Styrke

Forskning viser at baseøvelser med tunge vekter, gir den beste effekten om du enten vil gå ned i vekt eller «forandre» kroppsfasong. Stol på oss, vi har laget et program som du kun trenger å trene 2-3 ganger i uken for å oppnå fantastiske resultater. Lær deg «hemmeligheten» alle PT'er sverger til. Passer for alle.

Spinning

Sykling er en høyt anbefalt form for kondisjonstrening. Samtidig som spinning er skånsomt mot knær, gir det høy forbrenning og bedre kondisjon, samt er styrkebyggende for bein, rygg, mage og armer. Om ikke det er nok så har vi proff systemet Stages som gir deg den kuleste virtuelle opplevelsen i tillegg til den fantastiske instruktøren som tar deg gjennom løypen du skal sykle. 

Yoga

I denne timen gjør vi rolige og fysiske yogaøvelser, uttøyingsøvelser sittende eller liggende på matte. Stillingene holdes gjerne lenge, så de får en effekt på et dypere plan. Yoga kan forbedre dine resultater innenfor styrketrening og kampsport. Vi løsner opp og skaper sirkulasjon i muskulatur, bindevev, ledd og ligamenter, og skaper rom for ro og refleksjon. Yoga kan være et nyttig verktøy mot depresjon, angst eller hverdagslige plager som stress og søvnproblemer. Passer for alle.

cross Training

Her får du en morsom, men hard og variert gruppetime som holdes i vår store rigg og på turfen. Du vil bruke kettlebells, landmine, slamballs, battlerope, diverse vekter, dekk og slede. Husk å booke, her blir vi en mindre gruppe for bedre oppfølging fra treneren. Du vil forbedre både styrke og kondisjon, da vi jobber med eksplosivitet, muskelutholdenhet og tunge løft. Passer for de fleste.

HIIT

HIIT står for Høy Intensitet Intervall Trening. Dette er en høypulstime for deg som vil ha raske resultater, økt muskel utholdenhet, overskudd og bli sterkere. Forskning viser at HIIT-trening gir best effekt på både kondisjon og vektreduksjon for deg som er dårlig trent. Her vil du jobbe intensivt i korte intervaller, med hyppige pauser og med nøye utplukkede øvelser som gir kombinert en fantastisk treningsøkt. Passer for alle fra nybegynner til toppidrettsutøveren.

HIIT-Fighting

Høy Intensitet Intervall Trening med elementer fra boksing og muay-thai. Dette er høypulstimen for deg som både er nysgjerrig på kampsport og for deg som har trent kampsport tidligere. Du vil jobbe i korte og intensive intervaller med slag og spark på sekk, samt styrkeøvelser som gjør timen komplett om du vil trene hele kroppen. Kjempegøy! Her får du riktig teknikk undervisning av erfarne trenere. Passer for alle som vil bokse.

Zumbadans

Vil du ha det gøy og forbrenne kalorier samtidig? Denne danseklassen er full av positiv energi og fokus på grunnleggende trinn, mestring og puls uansett alder og nivå. Zumba lar deg ta en pause fra hverdagen og få opp energien for neste dag. Zumba er basert på latinomusikk og kombinerer forskjellige typer dans, som salsa, merengue, mambo, reggaeton, osv. Hvorfor er det så populær? Fordi det er så utrolig morsomt!

hiit step

Dette er dansetimen for deg som ønsker å slippe deg løs på dansegulvet. Her lærer vi oss grunnleggende trinn til forskjellige typer dansestiler fra gamle klassikere og ny moderne musikk. Mestring, danseglede og puls er nøkkelordene. Dette passer for alle aldre, enten du er nybegynner eller ung veteran og de som trenger et avbrekk i hverdagen. 

Senior styrke

Enkel og effektiv time tilrettelagt godt voksne. Hver time går vi gjennom gode styrke og kondisjonsøvelser for hele kroppen, som vil gi deg mer overskudd i hverdagen og holder deg i god form. Vi legger inn øvelser som fremmer balanse og tøyer stive muskler. Passer for seniorer, uføre og nybegynnere. Her tar vi hensyn til den enkelte.

Boksing

Ren boksetime, uten sparring. Boksehansker kan kjøpes i resepsjonen.

Kampsport for barn 7-11 år

Dette er en spennende og variert time hvor barnet får, under kontrollerte omstendigheter, lære slag og spark fra forskjellige kampsportgrener som boksing og muay-thai. Vi ønsker å bygge opp barnets selvtillit, respekt og indre styrke. I tillegg til god koordinasjon og en grunnleggende forståelse av kampsporttrening, lærer vi barna et miljø der vi tar godt vare på hverandre. 

Kampsport for ungdom 12-15 år

Dette er en spennende og variert time hvor ungdommene får, under kontrollerte omstendigheter, lære slag og spark fra forskjellige kampsportgrener som boksing og muay-thai. Vi ønsker å bygge opp ungdommenes selvtillit, respekt og indre styrke, i tillegg til økt kondisjon, fysisk styrke og teknikk. Samtidig skape et miljø der vi tar godt vare på hverandre. 

Bløtvev/triggerpunkt

Her vil vi systematisk massere bløtvevspunkter på kroppen i riktig rekkefølge for å åpne opp i vondter og spenninger som forplanter seg i kroppen. Her lærer du teknikker som vil løsne på spenninger i musklatur og bindevev. Dette er timen for deg som ønsker å jobbe bort vondter og smerter i kroppen. Jobbe på smertefulle områder med massasjeball gir en type avspenning som er en fantastisk supplering av profesjonellbehandling. Timen passer for alle.

Mor / gravid

Er du gravid, nybakt mor eller ønsker å komme forsiktig i gang med trening? Dette er en lavterskel gruppetime som gir deg en god start til å bygge styrke på en morsom og forsvarlig måte. Sammen med oss får du trent hele kroppen med øvelser som; core, sete, rygg og skuldre, samt stretching, transversus og bekkenbunnstrening. Babyen din er hjertelig velkommen! Passer for gravide, nybakte mødre, nybegynnere, uføre og godt voksne. Her tar vi veldig hensyn til den enkelte. 

STYRKETRENING for barn 7-11 år

Styrketimen bygger kunnskap om teknikk og riktig utførelse. Vekttrening for barn forebygger beinskjørhet, forbedrer motorikk og fremmer utvikling. Her vil ungdommene lære grunnregler i trening som vil gi dem en bra start videre å bygge på, både innenfor annen idrett, men også egentrening.

STYRKETRENING for ungdom 12-15 år

Styrketimen bygger kunnskap om teknikk og riktig utførelse. Vekttrening for barn forebygger beinskjørhet, forbedrer motorikk og fremmer utvikling. Her vil ungdommene lære grunnregler i trening som vil gi dem en bra start videre å bygge på, både innenfor annen idrett, men også egentrening.

mrl
mage rumpe lår

Mage, rompe, lår dere! Her får du den ultimate timen for deg som ønsker full fokus på mage, rompe og lår. Nøye utvalgte øvelser til kul musikk gir en super motiverende time som styrker disse områdene. Kort og effektiv time, så husk å kom ferdig oppvarmet!

hiit coreslide

Komplett treningstime som gir raske resultater. Intensiv styrkeintervaller som utfordrer hele kroppen. Aller mest må du jobbe med kjernemuskultauren (coremuskulatur) som er de dype rygg og magemusklene. Disse musklene er viktige for god kroppsholdning, god balanse, rett og slett for å kjenne seg sterk. Kom ferdig oppvarmet!

Senior spinning

Enkel og effektiv time tilrettelagt godt voksne. Spinning er en høyt anbefalt form for kondisjonstrening. Samtidig som spinning er skånsomt mot knær, gir det høy forbrenning og bedre kondisjon, samt er styrkebyggende for bein, rygg, mage og armer, som vil gi deg mer overskudd i hverdagen og holder deg i god form. Vi legger inn øvelser som fremmer balanse og tøyer stive muskler. Passer for seniorer, uføre og nybegynnere. Her tar vi hensyn til den enkelte.

raw intensity

Høypuls time med rå intensitet, fullpakket opplegg med vektstang, kroppsvektøvelser, høyt og lavt og ingen pauser. Vi lover at du er ferdig etter denne økten!

Treningsprogram For Alle Nivåer

Våre Personlige Trenere (PT) hjelper deg

Nybegynner

Har du lite eller ingen treningserfaring, men ønsker å komme igang med trening?

Våre hyggelige og hjelpsomme PT’er vil lage det perfekte kom i gang programmet for deg. Enten du vil bli sterkere, få bedre kondisjon, gå opp eller ned i vekt, om du er/har vært gravid eller har en sykdom som gjør det skummelt å trene på egenhånd. Nøkkelen er kontinuitet.

Viderekommende

Har du trent en stund og ønsker å komme deg videre med dine mål.

Få økt muskelvekst eller få en ekstra boost så har vi kompetente PT’er som gledelig pusher deg til neste nivå med forbedring av teknikk, nye øvelser eller det å trene smartere.

Avansert

Har du trent mye og føler at du makser og mestrer det meste, men du kanskje kjenner at treningsøktene blir repetative, og du vil unngå belastningsskader?

PT’ene våres kan komme med innspill på øvelser og finjustering av teknikk. Har du lyst å teste noe helt annet som f.eks boksing, dekk/slede/strongman-øvelser, men trenger noen som kan veilede og pushe deg så er PT’ene våres klare til bistå og pushe deg utover din komfortsone.